Asistentka obchodního ředitele pro B2B distribuční společnost
Působnost: Sochorova 38, Brno – Žabovřesky, 616 00
Nástup: květen 2025
Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti včetně dodávek expertních služeb souvisejících s podporou partnerského prodeje.
Náplň práce:
- Time management nadřízeného, organizace obchodních schůzek
- Realizace, kontrola a přímá podpora obchodní administrativy nadřízeného
- Úzká spolupráce a podpora jednotlivých oddělení společnosti
- Fakturace služeb a servisních projektů
- Komunikace s obchodními partnery
- Příprava partnerských smluv a jejich archivace
- Vedení zápisů z obchodních porad
- Kompletní agenda personalisty (publikace inzerátů, zpracování inzerátů, organizace pohovorů, průzkum trhu pracovních portálů)
- Ombudswoman: komunikace a podpora v rámci interních vztahů a řešení problémů
- Podpora marketingu: konsolidace výstupu z dotazníků
- V případě potřeby zástup recepce a zajištění chodu recepce
- Organizace firemní akce a vánočního večírku včetně vánočních dárků pro zaměstnance společnosti
Co od Vás očekáváme:
- Minimální vzdělání SŠ s maturitou, nebo absolvent VŠ, výhodou je vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
- Vhodné i pro absolventy nebo osoby bez praxe v oboru nebo po MD, zaškolíme!
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Iniciativní přístup, ochota učit se a navrhovat nové řešení a postupy
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
- Vysoké pracovní nasazení a reprezentativní vystupování
- Uživatelskou znalost PC: MS Office (Excel, Word) a Internet
- Znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni), jiné jazyky jsou výhodou
- Výborná znalost gramatiky ČJ
- Bezúhonnost a dobrý zdravotní stav
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci ve stabilním a přátelském kolektivu - jsme více než 15 let na trhu B2B IT bezpečnosti
- Možnost osobního a profesního růstu, bezplatné kurzy angličtiny na pracovišti
- Prostor pro iniciativní a tvořivou práci
- Bonusové ohodnocení a pružnou pracovní dobu
- Zaměstnanecké výhody – podle délky zaměstnání (5 týdnů dovolené, home office, sick days, stravenkový paušál, bezplatný tarif na volání a data, kulturní fond, kurzy osobního rozvoje, lekce AJ, firemní teambuildingy, atd.)
- Spolupráci s předními světovými výrobci (např. Trellix, SOPHOS, Rapid7), nejúspěšnějšími systémovými integrátory a obchodními partnery v ČR a na Slovensku. Přístup ke všem možným oborům lidské činnosti – bezpečnostní složky, média, finance, utility, výroba…
Pokud Vás inzerát zaujal a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte a zašlete nám Váš životopis a motivační dopis.
Kontakt