Asistentka obchodního ředitele pro B2B distribuční společnost

Působnost: Sochorova 38, Brno – Žabovřesky, 616 00
Nástup: květen 2025

Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti včetně dodávek expertních služeb souvisejících s podporou partnerského prodeje.

Náplň práce:

  • Time management nadřízeného, organizace obchodních schůzek
  • Realizace, kontrola a přímá podpora obchodní administrativy nadřízeného
  • Úzká spolupráce a podpora jednotlivých oddělení společnosti
  • Fakturace služeb a servisních projektů
  • Komunikace s obchodními partnery
  • Příprava partnerských smluv a jejich archivace
  • Vedení zápisů z obchodních porad
  • Kompletní agenda personalisty (publikace inzerátů, zpracování inzerátů, organizace pohovorů, průzkum trhu pracovních portálů)
  • Ombudswoman: komunikace a podpora v rámci interních vztahů a řešení problémů
  • Podpora marketingu: konsolidace výstupu z dotazníků
  • V případě potřeby zástup recepce a zajištění chodu recepce
  • Organizace firemní akce a vánočního večírku včetně vánočních dárků pro zaměstnance společnosti

 

Co od Vás očekáváme:

  • Minimální vzdělání SŠ s maturitou, nebo absolvent VŠ, výhodou je vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
  • Vhodné i pro absolventy nebo osoby bez praxe v oboru nebo po MD, zaškolíme!
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Iniciativní přístup, ochota učit se a navrhovat nové řešení a postupy
  • Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
  • Vysoké pracovní nasazení a reprezentativní vystupování
  • Uživatelskou znalost PC: MS Office (Excel, Word) a Internet
  • Znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni), jiné jazyky jsou výhodou
  • Výborná znalost gramatiky ČJ
  • Bezúhonnost a dobrý zdravotní stav

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci ve stabilním a přátelském kolektivu - jsme více než 15 let na trhu B2B IT bezpečnosti
  • Možnost osobního a profesního růstu, bezplatné kurzy angličtiny na pracovišti
  • Prostor pro iniciativní a tvořivou práci
  • Bonusové ohodnocení a pružnou pracovní dobu
  • Zaměstnanecké výhody – podle délky zaměstnání (5 týdnů dovolené, home office,  sick days, stravenkový paušál, bezplatný tarif na volání a data, kulturní fond, kurzy osobního rozvoje, lekce AJ, firemní teambuildingy, atd.)
  • Spolupráci s předními světovými výrobci (např. Trellix, SOPHOS, Rapid7), nejúspěšnějšími systémovými integrátory a obchodními partnery v ČR a na Slovensku. Přístup ke všem možným oborům lidské činnosti – bezpečnostní složky, média, finance, utility, výroba…

 

Pokud Vás inzerát zaujal a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte a zašlete nám Váš životopis a motivační dopis.

Kontakt