Outsourcing a správa bezpečnostních řešení od A do Z
Společnost COMGUARD, jako Value Added Distributor disponuje týmem certifikovaných technických specialistů, kteří jsou schopni poskytovat zákazníkům potřebnou podporu v oblasti správy nabízených systémů. Naši zákazníci se servisní smlouvou mohou využívat support centrum, které je k dispozici pro telefonické konzultace v rozsahu 8x5 a ticketovací systém 24x7. Ke všem zákazníkům, kteří mají zájem o servisní smlouvu, přistupujeme individuálně a jsme tak schopni najít optimální řešení a rozsah služeb.
Implementace a konfigurace řešení
Ještě před započetím servisních služeb je nutné provést implementaci bezpečnostního HW/SW, od její kvality se často odvíjí funkčnost celého řešení. Proto doporučujeme provedení implementace našimi certifikovanými a zkušenými techniky, kteří pomohou i s úvodním zaškolením lokálních administrátorů.
Údržba programového vybavení
- Sledování informací o vývoji instalovaných produktů a doporučení změn vedoucí k lepší funkčnosti systému.
- Sledování informací o bezpečnosti programových produktů.
- Při výskytu bezpečnostní nebo jiné chyby související se servisovaným programovým vybavením, bude uživatel na tuto skutečnost co nejdříve upozorněn. Uživateli budou navrženy možné metody obrany a po odsouhlasení uživatelem budou aplikovány.
- Po zveřejnění opravy chyby v příslušném programu bude uživateli co nejdříve navržena oprava nebo výměna za jinou verzi a po odsouhlasení aplikována.
- Konzultace při odstraňování následků útoků, konzultace případů avizovaných hromadných útoků.
- Zasílání výstupů (reporty, logy).
Hotline, support a vzdálená správa
- Technické konzultace prostřednictvím helpdesk systému, služeb elektronické pošty nebo telefonu. Předmětem takovéto technické konzultace jsou problémy spojené s provozem a údržbou instalovaného softwarového/hardwarového produktu.
- Požadavky na technickou konzultaci jsou poskytovatelem akceptovány nepřetržitě po dobu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na emailu a HelpDesk systému a v rozsahu 8x5 po telefonu.
- Vzdálenou správu řešení prostřednictvím bezpečného, vzdáleného přístupu prostřednictvím datové sítě Internet a šifrovaného připojení. Služba zahrnuje provedení změny konfigurace při změně vnějších podmínek podle požadavků zákazníka a jinou vzdálenou správu.
- Návštěva technika v místě instalace.
- Pravidelná záloha nastavení.
- Servisní práce mimo pracovní dobu jsou poskytovány na základě předchozí dohody.
Aktualizace systému
Pravidelná aktualizace systému: Poskytnutí nových (aktuálních) meziverzí, patchů a updatů SW produktu. Poskytnutí upgrade formou vzdáleného servisu.
Poradenské služby a konzultace
Poskytování konzultací v oblasti návrhu řešení pro zajištění bezpečnosti v oblasti IT (aktivní prvky, topologie sítě, prevence vůči narušení, analýzy stavu sítě zpracováním logů z heterogenních systémů, zjištění zranitelných bodů sítí, autentizace, ochrana dat, zálohování atp.).
Účast na odborných seminářích, workshopech a konferencích pořádaných společností COMGUARD.
Rozšíření o proaktivní servisní služby
Pravidelné reporty ze spravovaných zařízení v podobě:
- Verze systému včetně doporučení upgradu nebo patche
- Informací o stavu HW z hlediska vytížení systému
- Informací o využití software/hardware modulů systému
- Report s TOP ten hrozbami
Příklady proaktivních služeb zákazníků Trellix/Skyhigh
Zákazník s Trellix ePolicy Orchestrator
- Reporty a statistické přehledy zachycených událostí, infekcí, …
- Upozornění na nové verze produktů a jejich vhodnosti nasazení v prostředí klienta
- Přehled nainstalovaných verzí VirusScan a přehled updatů
- Další služby dle potřeb zákazníka
Zákazník s Trellix Firewall Enterprise
- Report TOP zdrojových IP adres stahující nejvíce dat
- Report TOP zdrojových IP adres přistupující na nepovolené porty
- Report konfiguračních změn na firewallu
- Další služby dle potřeb zákazníka
Zákazník s Skyhigh Web Gateway
- Report TOP blokovaných URL kategorií dle zdrojových IP adres (uživatelských jmen v případě autentizace uživatelů na proxy)
- Report TOP blokovaných URL adres dle zdrojových IP adres (uživatelských jmen v případě autentizace uživatelů na proxy)
- Report TOP zachycených škodlivých kódů (malware)
- Další služby dle potřeb zákazníka